august 2012

NYE HEADERE!

Har rukket å pløye meg gjennom en del forskjellige headere de siste to månedene: Ja, hva syns dere? Hvilken er finest..?

MMMMM PAI...

Her om dagen leste jeg en blogg der bloggern hadde lagd pai, og siden det har jeg generelt hatt litt lyst på pai. Altså, det var en løgn, jeg har hatt lyst på pai, og ikke NOE annet... Derfor beste...

KRETA:PARADISE HOTEL...

For å gjøre litt ekstra stas på forloverne våre, leide Marius og jeg en villa til de på Kreta der forloverne og deres bedre halvdeler kunne boltre seg i solen uken før bryllupet:Med svømmebasseng, ...

RUSHTRAFIKK I FINNMARK?

Marius og jeg dro på impulstur til Hammerfest i går. At ikke vi gjør sånne ting oftere, aner jeg ikke, for det var utrolig koselig! Planen var å fiske med Tor Fredrik, men vi fant aldri noe fin fis...

NKS-REKLAMEN...

I tillegg til jobben som flygeleder, studerer jeg pedagogikk gjennom NKS Nettstudier. Til tider er det mye å gjøre, men som regel går det overraskene greit. Har hatt en liten break, men nå setter j...

DA... OG NÅ!

For noen uker siden så jeg slik ut (ja, okei da, det var vel kun for én dag...):Og nå, tjuetre dager senere: Herlige, fantastiske tannregulering...

KRETA:THE BEGINNING

Marius og jeg reiste ned til Kreta natt til søndag, 6 dager før den store dagen. Vi reiste nedover sammen med Karina, Helge, Marianne, Aase og Alf-Emil, og ble fort møtt av Malin og Paul som allere...

LØRDAGSTIPS

Marius og jeg har jo giftet oss, hvilket innebærer at vi har fått en hel haug med FLOTTE gaver. Vi har derfor startet med opprydning i heimen, og samlet sammen en del ting vi ikke har plass til len...

MIN PERMANENTE MAKE-UP

Jeg har naturlig platinablonde øyenbryn. Og for de som ikke har tenkt noe mer over dette, er nok det på grunn av det faktum at jeg har tegnet/malt/sminket på øyenbryn de siste 10 årene. Lillesøster...

VERDENS BESTE KVÆFJORDKAKE

Marius sin absolutt favorittkake er morens versjon av "Verdens beste", eller Kvæfjordkake, som den også kalles. I og med at jeg selv vet at "mammas kanelboller" er de aller beste kanelbollene som f...

BIG DADDY AN-124 PÅ LAKSELVBESØK

For de som trodde at Lakselv Lufthavn, Banak er en småflyplass, think again! I går fikk vi nok en gang besøk av en Antonov An-124. Han kom, leverte varene og dro, og LTT-fullmektig Børge, flygelede...

REGGISEN PÅ OVERTENNA TILBAKE PÅ PLASS...

Da var de reggisfrie goddagene med ferie og bryllup over, og i dag komtogskinnene tilbake på plass: Sånn går no dagan! Som dere kanskje ser så har jeg hvite reggisklosser - anbefales på det ster...

BRUDEVALSEN

Eller kanskje heller "brudedansen", da verken Marius eller jeg danservals, og heller ikke hadde lært oss det til anledningen... Vi slo heller til med en god, gammeldags roligdans, til de nydelige t...

BOKNAFISK OG rOlfFa

I går var det "markedsdag" og "bryggedans" i Hamnbukt, og Marius og jeg var selvfølgelig med på det. Vi startet kvelden i grillhytta til en kompis (Jan Ole), også kjent som Lakselvs beste kokk, der...

HOME, SWEET HOME!

27. juli dro vi fra Lakselv til Oslo. 29. juli dro vi fra Oslo til Kreta, og hadde 10 helt herlige dager der. 8. august reiste vi tilbake til Oslo og hadde 20 fine timer sammen med søsters og våre ...

BRYLLUPSBILDER

I bryllupsgave fra vår god venn Torbjørn (singel kjekkas fra Arendal) fikk Marius og jeg en photosjut. Her er en liten smakebit på bildene han tok nede på stranda i Almyrida: TAKK TORBJØRN - du er...

KARINA + HELGE = SANT

...og da var også Karina og Helge lykkelig gift: Takk for en FANTASTISK bryllupshelg her på Mo - KJÆRLEIK! Gratulerer så mye som ekte folk(og velkommen i koneklubben, Karinamin)!

KRETA:BRUDEKJOLEN

Giftet meg på lørdag med verdens beste Marius, og slik så jeg ut: Hurra for konestatus!

KRETA:GIFTA SEG!

På fredag ble de offisielle papirene underskrevet på rådhuset i Vrisses. Marius og jeg hadde med oss to vitner for anledningen, pappa og lillesøstern, samt mamma (som fikk dokumentert alt som skjed...

FINESTE FORLOVERNE

I dag skal jeg gifte meg! Så nå skal det dusjes, frokostspises og så skal jeg tilbringe morningen med de vakreste jentene i verden, nemlig mine fine forlovere: Helene, Anette og Therese: I LOVE ...

KRETA:KJÆRLEIK

Nå nærmer det seg bryllup!
INGER H.

29, Oslo

Jeg er født og oppvokst i Lørenskog, og flyttet akkurat til Oslo med mannen min. Jeg jobber som flygeleder, reiser så mye jeg klarer, elsker god mat med fine venner, studerer pedagogikk og nyter livet! E-post: ingerpluss@hotmail.no Instagram: @trenieh